مقالات

راهنمای خرید کاور مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی

خرید کاور مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی

انواع کاور مبل برای مبلمان سلطنتی، کلاسیک و راحتی

آیا تا به حال به خرید کاور مبل برای مبلمان خود فکر کرده‌اید؟ روزانه وسایل بیشتر و بیشتری در بازار یافت می‌شوند که می‌توانند برای خانه‌های شما بسیار مناسب و کابردی باشند. از میان تمام این وسایل می‌توان به انواع کاور مبل شیک و زیبا اشاره کرد. این کاورها علاوه براینکه بسیار زیبا هستند و به مبلمان شما ظاهری بسیار متفاوت و شیک می‌دهند، بسیار کاربردی نیز هستند. کاربردی بودن این کاورها به این صورت است که می‌توانند مبلمان شما را از هر گونه کثیفی، لکه‌ها، خرده نان و غذا و… دور نگه دارند. در مطلب راهنمای خرید کاور مبل به این می‌پردازیم که اولا چند نوع کاور مبل داریم؟ دوم اینکه بررسی کنیم؛ کدام یک از انواع کاور های موجود در بازار مناسب برای مبلمان منزل شما است.

در این مطلب می‌خواهیم درباره انواع کاور مبل صحبت کنیم و سعی داریم تا انواع کاور مبل را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید کاور مناسب مبلمان خود را انتخاب و خریداری کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید کاور مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی

نکات خرید و معرفی انواع کاور مبل راحتی

امروزه در بازار برای انواع و اقسام مبلمان و به خصوص مبل های راحتی، با طرح‌ها و رنگ‌ها و جنس‌های مختلف، انواع کاور مبل راحتی مناسب وجود دارد. پس نیازی نیست که نگران کهنه و کثیف شدن و از همه مهمتر شستن مبلمان خود باشید. شما با تهیه هر کدام از این کاورها مطابق سلیقه و نیاز خود می‌توانید هم دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید؛ هم ظاهری نو و تمیز به مبلمان خود ببخشید؛ هم از کهنه و کثیف شدن مبل خود جلوگیری کنید؛ و به راحتی نیز می‌توانید کاور مبل خود را بشویید.

کاور مبل سه بعدی‌ یا همان کاور مبل سه لایه

بدون شک، همه ما می‌خواهیم که مبلمان خانه‌مان همیشه تمیز و مرتب باشند. اما پیش از اینکه کاور های مبل سه بعدی یا همان سه لایه مبل وارد بازار شوند، اکثر افراد با کثیف شدن مبلمان خانه‌شان و از آن مهم‌تر با شستن مبلمان خود به مشکل بر می‌خوردند. اما حالا شما می‌توانید از این کاورهای بسیار شیک و کاربردی استفاده کرده و نگران کثیف شدن آن‌ها نباشید. این کاورها علاوه بر اینکه مبلمان شما را از هر گونه کثیفی دور نگه می‌دارند، شستشوی آن‌ها نیز بسیار راحت و بدون دردسر است. همانطور که همه شما مشاهده کرده‌اید، از این کاورها در رستوران‌ها و هتل‌ها نیز استفاده می‌شود؛ چرا که علاوه بر زیبا ساختن ظاهر مبلمان، باعث تمیز ماندن آن‌ها نیز می‌شوند و همچنین شستشوی این کاورها کاری بسیار راحت‌تر نسبت به شستن و تمیز کردن مبلمان است.

مزیت دیگری که این کاورها دارند، این است که شما می‌توانید آن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا در بازار پیدا کنید. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید، و متناسب دکوراسیون منزل خود کاور مناسب مبلمان خود را انتخاب و خریداری کنید. با استفاده از این کاورها شما همچنین می‌توانید به مبلمان کهنه خود رنگ و روی تازه و زیبایی ببخشید و خود را برای مدتی از خریداری مبلمان جدید دور کنید. انواع کاور مبل همچنین دارای جنس‌های متفاوتی هستند که از میان آن‌ها می‌توان به پارچه‌های طبیعی از قبیل کتان، ابریشم، پشم، و چرم و همچنین مواد مصنوعی از جمله پلی استر، و ریون اشاره کرد. بنابراین، اگر شما نیز می‌خواهید از مبلمان خود در برابر گرد و غبار و انواع لکه‌ها و کثیفی‌ها محافظت کنید، استفاده از کاور مبل را نادیده نگیرید. از انواع کاور مبل استفاده کنید تا به مبلمان خود لباسی بسیار زیبا و کاربردی بپوشانید.

کاور مبل پارچه‌ ای‌؛ مناسب برای مبلمان راحتی!

اغلب پارچه مبلی بسیار سریع خراب شده و از بین می‌روند. رنگ پارچه‌ها به صورتی است که بعد از مدتی بر اثر نشستن زیاد و تمیز کردن و شستن آن‌ها کمرنگ و کدر می‌شوند. همچنین بچه‌های کوچک باعث پاره شدن پارچه مبلمان می‌شوند. بنابراین بهترین راه برای نو و تمیز نگه داشتن پارچه مبلمان استفاده از کاور یا پیراهن مبل است. یکی دیگر از انواع کاور مبل، کاور مبل پارچه‌ای را می‌توان نام برد. این نوع کاور مبل برای مبلمان راحتی بسیار مناسب است و شما می‌توانید آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار پیدا کنید.
شما می‌توانید با توجه به سلیقه و رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل خود، رنگ و طرح دلخواه خود را برای کاور یا پیراهن مبل خود انتخاب و خریداری کنید.

شما با انتخاب این نوع کاور مبل می‌توانید دکوراسیون منزل خود را تنها با خریداری کاور مبل تغییر داده، مبلمان خود را در برابر انواع کثیفی و آسیب حفظ کنید و به مبلمان کهنه و رنگ و رو رفته خود ظاهری نو و بسیار شیک و زیبا ببخشید. همچنین شما می‌توانید این کاورها را به راحتی بشوئید. کاور مبل پارچه ‌ای را می‌توان توسط لباسشویی به راحتی شست. نیازی نیست که از تغییر حالت یا تغییر رنگ کاور پارچه‌ای خود بعد از شسته شدن توسط لباسشویی نگران باشید. معمولا این نوع کاورها از جنس پلی استر و نخ هستند و به همین دلیل تغییر رنگ و تغییر حالت نمی‌دهند.
اگر شما بیشتر به دنبال زیبایی و مدرن بودن کاور مبل خود هستید، می‌توانید از کاورهای مبل پارچه‌ ای طرح‌دار با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید که البته با باقی دکوراسیون منزل شما نیز باید هماهنگی داشته باشد. به این مسئله نیز توجه داشته باشید که نیازی نیست کاور مبل پارچه‌ای تمامی قسمت‌های مبل را بپوشاند. کاور پارچه‌ای مبل شما ممکن است به گونه‌ای باشد که همانند این تصویر تنها قسمت‌هایی را بپوشاند که بیشتر در معرض انواع کثیفی‌ها و لکها قرار دارند. درست است که این نوع کاور پارچه‌ای، مبلمان شما را در برابر لک‌ها و کثیفی‌ها محافظت می‌کند، اما جنبه تزئینی آن بیشتر از جنبه محافظتی آن است. به همین دلیل است که این نوع کاور پارچه‌ای برای خانه‌هایی که دارای بچه‌های کم سن و سال هستند، ممکن است مناسب نباشد. توجه کنید اگر به دنبال تزئینات مبلمان منزل خود هستید، می‌توانید از شال مبل نیز استفاده کنید.

اما اگر خانه شما پر رفت و آمد است و علاوه بر این دارای کودک کم سن و سال هستید، کاورهای پارچه‌ای که تمامی قسمت‌های مبل را همانند یک لباس می‌پوشانند، می‌توانند انتخاب بسیار خوبی باشند. به این تصویر نگاه کنید، مشاهده می‌کنید که این نوع کاور مبل تمامی قسمت‌های مبل را پوشانده و علاوه بر آن کوسن‌ها و حتی میز جلوی مبل نیز از هر گونه آسیب و لکه‌ای در امان هستند. همچنین این نوع کاور پارچه‌ای مبل از میان تمام انواع کاور مبل می‌تواند بهترین انتخاب برای مبلمان کهنه و رنگ و رو رفته شما باشد! اگر مبلمان شما کهنه شده و با بودجه‌ای محدود برای عوض کردن مبلمان خود رو به رو هستید، می‌توانید تنها با خرید این نوع کاور پارچه‌ای مناسب مبل خود، ظاهر مبلمان خود را نو و بسیار شیک و زیبا کنید. شما با خریداری انواع کاور مبل می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار پائین دکوراسیون خود را تغییر دهید.

کاور مبل ژله ‌ای‌؛ انتخابی مناسب برای مبلمان سلطنتی!

در میان انواع کاور مبلمان می‌توان به کاور مبل ژله ‌ای اشاره کرد. به این نوع کاور مبل، کاور طلقی یا ژلاتینی نیز گفته می‌شود. این نوع کاورها برای مبلمان سلطنتی بسیار مناسب هستند. این کاورها نه تنها از زیبایی مبلمان سلطنتی شما کم نمی‌کنند، بلکه با حفظ آن‌ها در برابر گرد و غبار، لکه‌ها و انواع کثیفی‌ها، باعث حفظ ظاهر بسیار زیبای آن‌ها نیز می‌شوند.
کاور مبل ژله‌ای یا پیراهن مبل ژلاتینی از طلق‌هایی نرم و شفاف ساخته می‌شود. این طلق‌های شفاف یا طلق‌های شیشه‌ای، از پلیمر pvc ساخته می‌شوند. کاور مبل ژله‌ای شما پس از اندازه‌گیری و الگوبرداری مبلمان شما برش خورده و دور تا دور آن نواردوزی می‌شود.

خرید کاور مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی

همان‌طور که گفتیم، شستن کاور یا پیراهن مبل بسیار راحت‌تر نسبت به شستن خود مبل است. اما از میان تمام کاورهای موجود در بازار، شستشوی این نوع کاور یعنی همان کاور مبل ژله‌ای بسیار ساده‌تر است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال نمدار کاور مبل ژلاتینی خود را تمیز کرده و از ظاهر شفاف و ساده آن لذت ببرید.

این نوع کاور مبل در عین سادگی باعث زیبا بودن مبل شما می‌شود و مبلمان شما را از هر گونه آسیب و کثیفی در امان نگه می‌دارد. پس اگر مبلمان شما نیز سلطنتی است و می‌خواهید هم ظاهر زیبای آن جلوی چشمتان باشد، و هم از آن در برابر گرد و غبار و کثیفی محافظت کنید، استفاده از کاور ژله‌ای را نادیده نگیرید.

انواع کاور مبل ضد آب و ضد ضربه

آیا شما از طرفداران حیوانات خانگی هستید؟ آیا دوست دارید که در منزل خود از حیوانات خانگی مانند گربه، سگ، و … نگهداری کنید؟ حیوانات خانگی به راحتی و خیلی سریع می‌توانند مبلمان شما را کثیف کرده و به آن‌ها صدمه بزنند. بنابراین باید فکری به حال مبلمان خود کنید؛ وگرنه باید خیلی زود به سراغ خرید مبلمان تازه‌ای بروید! شما می‌توانید تنها با استفاده از یک کاور مناسب و البته شیک از لک شدن مبلمان و هر گونه آسیبی به مبل خود جلوگیری کنید. برای اینکه بتوانید از مبلمان خود محافظت کنید، می‌توانید از انواع کاور مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید. کاور مبل ضد آب و ضد ضربه مبلمان شما را در برابر ناخن‌ها و دهان حیوانات خانگی شما محافظت می‌کند!

کاور مبل ضد آب

حیوانات خانگی به عنوان مثال سگ‌ها عدات دارند قسمت‌های مختلف مبل را به دندان می‌کشد و باعث آسیب مبل می‌شوند. این حیوانات همچنین می‌توانند با ناخن‌های خود به مبلمان شما صدمه زده و پارچه مبل شما را از بین ببرند. شما می‌توانید به راحتی توسط انواع کاور مبل ضد ضربه و ضد آب از تمامی این صدمه‌ها و همچنین لک و کثیفی‌ها جلوگیری کنید. این نوع کاور مبل نیز به راحتی قابل شستشو است و نگران درآوردن و دوباره پوشاندن لباس مبل خود نباشید! این نوع کاور مبل را به راحتی می‌توانید دربیاورید و دوباره به مبلمان خود بپوشانید. بنابراین اگر شما نیز حیوان خانگی دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از این کاور مبل ضد آب و ضد ضربه استفاده کنید تا مبلمان خود را نو و شیک نگه دارید.

انواع کاور مبل ال شکل

از میان انواع کاور مبل می‌توان به کاورهای مبل مناسب مبلمان ال شکل اشاره کرد. شما می‌توانید حتی برای مبلمان ال شکل خود کاورهای مناسبی تهیه کنید. مبلمان ال شکل انواع و سایزهای مختلفی دارند. شما می‌توانید پس از اندازه‌گیری سایز مبلمان خود به سراغ خرید کاور مناسب مبل خود بروید. برای این نوع مبلمان از کاورهای پارچه‌ای بسیار استفاده می‌شود که علاوه بر طرح و رنگ بسیار زیبایی که به مبل شما می‌بخشند، می‌توانند از مبلمان شما محافظت نیز کنند.

خرید کاور مبل کلاسیک، سلطنتی و راحتی

انواع کاور مبل چرمی

بسیاری از افراد طرفدار چرم هستند و دوست دارند که در تمامی وسایل خود از چرم استفاده کنند. این افراد حتی اگر در هنگام خرید مبلمان خود، مبلمان چرم خریداری نکنند، بدون شک اگر بخواهند لباسی برای مبل خود تهیه کنند به سراغ جنس چرم خواهند رفت. این افراد به دنبال اشرافیت و القای حس ثروت هستند که چرم به خصوص چرم به رنگ قهوه‌ای به خوبی می‌تواند این حس اشرافیت را القا کند. چرم نشان دهنده اشرافیت است و به خوبی می‌تواند پاسخگوی انتظارات شما باشد. پس اگر شما نیز هم به دنبال نو و شیک ماندن مبل خود و هم تمیز و به دور از کثیفی ماندن آنها و نیز القای حس اشرافیت هستید، انواع کاور مبل از جنس چرم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. تمیز کردن این نوع کاورها نیز بسیار راحت بود و شما می‌توانید با استفاده از روش‌های شستن مبل چرمی، کاور چرم مبل خود را تمیز کنید. پس از اینکه کاور چرم مبل خود را بشویید همانند روز اول خواهد شد و برق خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *